piątek, 31 maja 2013

Jak poznałam Cimorelli?

Wiem, że fani Cimorelli w różny sposób i w innym czasie poznali Cimorelli. Ja jako blogerka pisząca właśnie o nich nie mogłam zapomnieć o opowiedzeniu Wam mojej historii.

To było na początku tego roku. W polskim BRAVO ukazał się artykuł o Cimorelli. Było tam napisane, że nie boją się wpadek i że śpiewają covery znanych piosenek. Chciałam je usłyszeć, ale odkładałam to na długo. W końcu znalazłam na YouTube ich kanał i szukałam jakiejś piosenki którą znam. Pierwszą ich piosenką jaką usłyszałam był cover piosenki "Stronger". Nie rozumiałam za bardzo o co chodziło we wstępie i myślałam że taki wstęp jest przed każdym coevrem. Ale się myliłm. Wykonanie tej piosenki bardzo mi się spodoać i zaczęłam słuchać następnych: What Makes You Beatiful, Windows Down... Od tego momentu zaczęłam pogłębiać informacje o zespole. Odkryłam wiele stron. Założyłam konto na ich stronie na które, niestety nie mogę się zalogować :(. I tak moja wiedza rośnie i rośnie aż do dziś...

CimFam EVER!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz